در حال بارگذاری ...
  • اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح های مسکن در شهر جدید گلمان

    در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : اجرای طرح های مسکن شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها با بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران با جدیت دنبال می شود .

    سید محسن حمزه لو در بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان‌غربی از طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان ، اظهار داشت : استفاده از پیمانکاران با توان و بهره مندی از ظرفیت آنها در اجرای طرح ها مساله ای لازم و ضروری و مورد توجه است .

    وی ادامه داد : در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح به صورت ویلایی و گروهی ۲ طبقه ( ۲ خانواری ) ساخته خواهد شد ، افزود : ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود .

    حمزه لو با اشاره به طرح ۸۰۴ واحدی مسکن از طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز اظهار داشت : این واحدها در قالب ۳ پروژه  و در حدود ۸ هکتار زمین به صورت آپارتمانی اجرا می‌شود که در مجموع این طرح‌ها بالای ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی دارند .

    هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این بازدید برای تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی قول مساعد داد .




    مطالب مرتبط

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    نظرات کاربران