در حال بارگذاری ...
  • موافقت با الحاق ۱۰۰ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    به دنبال شناسایی ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر در قالب ۳ قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ، با الحاق ۱۰۰ هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت شد و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال گردد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت الحاق ۱۰۰ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای تکالیف نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد .

    هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست رشیدی ، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در این جلسه ۳ پرونده از شهرستان های گرمه ، شیروان و سملقان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه های اجرایی ، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ گردید .

    میرکریمی افزود : مهمترین پرونده این جلسه ، الحاق به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن بود . به دنبال شناسایی ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر در قالب ۳ قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ، با الحاق ۱۰۰ هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت شد و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال گردد . لازم به ذکر است شناسایی سایر اراضی مستعد واقع در حریم شهر به منظور تامین نیاز آتی نهضت ملی مسکن در شهر گرمه و سایر شهرهای استان در رئوس برنامه های کارگروه زیربنایی قرار داشته و همچنان ادامه دارد .

    وی گفت : هدف این اداره کل در تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن برای شهرهای استان ۲۲۰۰ هکتار است و در این خصوص الحاقات زیادی در شهرهای استان انجام دادیم و الحاقات در شهرهای استان تا زمان رسیدن به اهداف ادامه خواهد داشت و در همین راستا ۱۰۰ هکتار در شهر گرمه امروز جهت طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موافقت شد . از دیگر پرونده های مطرح شده در این جلسه می توان به جانمایی مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان سملقان و واحد پرورش مرغ گوشتی ۴۰ هزار قطعه ای در شهرستان شیروان اشاره کرد که هر دو پس از بحث و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران