در حال بارگذاری ...
  • اتمام حجت با انبوه‌سازان کم‌کار در فاز ۸ شهر جدید پردیس

    این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران پردیس به سازندگان اخطار داد : تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم .

    در نشست مدیرعامل شرکت عمران با انبوه‌سازان کم‌کار فاز ۸ ، آخرین اخطارها صادر و با پیمانکاران نامتعهد اتمام حجت شد .

    این نشست با حضور محبت‌خواه مدیرعامل ، نظری‌نیا و فراشیانی از اعضا هیئت مدیره، مبارک‌قدم معاون مسکن و شهرسازی و سرپرست معاونت فنی و اجرایی ، جدید مشاور فنی مدیرعامل شرکت عمران ، نوبخت مدیر طرح فاز ۸ و مهندسین مشاور برگزار شد .  

    مدیرعامل شرکت عمران در این نشست اعلام کرد : این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد .

    همچنین محبت‌خواه خطاب به سازندگان اخطار داد که تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم . به همین منظور کم‌کاری خط قرمز شرکت عمران است و در قبال کم‌کاری‌ها گذشت نخواهیم کرد و برخوردی کاملا جدی خواهیم داشت .

    وی تاکید کرد : هم‌زمان که با پیمانکاران کم‌کار و نامتعهد به صورت قانونی برخورد می‌کنیم، سازندگان متعهدی که در چارچوب برنامه زمان‌بندی و مطابق تعهد عمل نمایند نیز تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به‌کارگیری در پروژه‌های بعدی هستند .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

    نظرات کاربران