در حال بارگذاری ...

اعلام رضایت استاندار سمنان از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

۲۰۵ هکتار زمین جهت تحقق نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ استاندار سمنان در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرک کوهسار سمنان گفت : سمنان با کسب رتبه دوم در طرح نهضت ملی مسکن جز استان‌های موفق در این طرح است .

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در بازدید جمعی از مسئولان استان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک کوهسار منطقه روزیه سمنان ، ضمن اعلام رضایت از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان افزود : بزرگ‌ترین طرح ویلاسازی کشور با یک هزار و  ۷۶ واحد مسکونی در شهرستان دامغان در حال احداث است.

هاشمی ادامه داد : ۲۰۵ هکتار زمین جهت تحقق نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است .

هاشمی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان در حال احداث است خاطرنشان کرد : در شهرک روزیه سمنان در مجموع ۷۵۰ واحد در سه مجموعه ارتش ، بنیاد مسکن و خودساز در حال ساخت و ساز است ، زیرساخت‌ها فراهم بوده و مشکلی بابت بهره برداری به موقع ، وجود ندارد .

استاندار سمنان همچنین با اعلام آمادگی در خصوص واگذاری زمین به متقاضیان مسکن در روستاها تصریح کرد : به منظور تشویق به مهاجرت معکوس و تولید ثروت در روستاها در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی نیز آمادگی کامل وجود دارد .




مطالب مرتبط

بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

|

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

|

واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

|

در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

|

برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌ شده‌اند .

|

نظرات کاربران