در حال بارگذاری ...
  • اعلام رضایت استاندار سمنان از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

    ۲۰۵ هکتار زمین جهت تحقق نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ استاندار سمنان در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرک کوهسار سمنان گفت : سمنان با کسب رتبه دوم در طرح نهضت ملی مسکن جز استان‌های موفق در این طرح است .

    سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در بازدید جمعی از مسئولان استان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک کوهسار منطقه روزیه سمنان ، ضمن اعلام رضایت از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان افزود : بزرگ‌ترین طرح ویلاسازی کشور با یک هزار و  ۷۶ واحد مسکونی در شهرستان دامغان در حال احداث است.

    هاشمی ادامه داد : ۲۰۵ هکتار زمین جهت تحقق نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است .

    هاشمی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان در حال احداث است خاطرنشان کرد : در شهرک روزیه سمنان در مجموع ۷۵۰ واحد در سه مجموعه ارتش ، بنیاد مسکن و خودساز در حال ساخت و ساز است ، زیرساخت‌ها فراهم بوده و مشکلی بابت بهره برداری به موقع ، وجود ندارد .

    استاندار سمنان همچنین با اعلام آمادگی در خصوص واگذاری زمین به متقاضیان مسکن در روستاها تصریح کرد : به منظور تشویق به مهاجرت معکوس و تولید ثروت در روستاها در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی نیز آمادگی کامل وجود دارد .




    مطالب مرتبط

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    |

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

    |

    برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌ شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران