در حال بارگذاری ...

بهره‌مندی از ظرفیت تعاونی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان غربی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه جدی بوده و بهره گیری از ظرفیت تعاونی‌های مسکن در اجرای طرح نهضت ملی با جدیت دنبال می‌شود .

سید محسن حمزه‌لو در دیدار با رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی ، اظهار کرد : اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تأمین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی است .

وی با اشاره به طرح‌های مسکن مهر نیز ، افزود : در راستای خانه‌دار شدن آحاد مختلف مردم مسائل و حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر در استان در اولویت بوده و این امر با جدیت پیگیری می‌شود .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : ۶۳۶ واحد باقیمانده که روند رسیدگی به مشکلات این واحدها در دست اقدام است تا این مساکن باقیمانده نیز به متقاضیان واگذار شود . در راستای تکمیل زیرساختی طرح‌های مسکن مهر در آذربایجان غربی ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده‌ است .




مطالب مرتبط

هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند .

|

در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت ۳ هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود . این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در ۳ شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .

|

در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است . تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود .

|

اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

|

شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

|

نظرات کاربران