در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۲۹ پروژه بازآفرینی شهری در شهر سنندج

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : بالغ بر هزارمیلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۵ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۹ پروژه اجرایی و ۶ پروژه مطالعاتی در شهر سنندج تعریف شده است .

    جهانگیر الیاسی اظهار کرد : این اداره کل با کار کارشناسی و مطالعاتی فراگیر نسبت به شناسایی کمبودهای محلات کم‌برخوردار در حاشیه شهرهای استان و یا نواحی منفصل و بافت‌های ناکارآمد اقدام کرده و با انعکاس این موارد به مدیران در وزارت راه و شهرسازی در راستای دریافت اعتبار و رفع و کاهش این کمبودها اقدامات متنوعی را انجام داده و در حال انجام دارد .

    الیاسی با اشاره به اینکه از مجموع ۲۹ پروژه بازآفرینی در سنندج ۲۵ پروژه به بهره برداری رسیده و تحویل دستگاه بهره‌بردار شده ، گفت : برای اجرا و بهره برداری از پروژه‌های باز آفرینی در سنندج بیش از یک‌هزار میلیارد ریال قرارداد بسته شده و اتمام پروژه‌های در حال اجرا نیز در سنندج ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .




    مطالب مرتبط

    تاکنون بیش از ۵۰ حق برای مالکان واحدهای فرسوده احصا شده است و اعضای شورای شهرها می‌توانند به سبب تعامل و ارتباط نزدیکی که با شهروندان دارند آن‌ها را با این حقوق آشنا کنند . از سوی دیگر از اعضای شورای شهرها انتظار می‌رود در برابر مسئولانی که ممکن است حاضر به اجرای قوانین ...

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    نظرات کاربران