در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت حدود ۴۰ درصدی پروژه طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرامش گرگان

    این پروژه در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود . در حال حاضر در مرحله سفتکاری قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت : پروژه نهضت ملی مسکن در سایت آرامش گرگان از پروژه های فعال استان بوده که روند ساخت آن تا کنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت دارد .

    مهدی ملک اظهار کرد : در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرگان طی دو سال ، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۲۴۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن را داریم که تاکنون ۳۹ هزار و ۸۱۲ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند .

    وی افزود : همچنین ۴ هزار و ۴۰۰ واحد زمین در گرگان تامین شده که ۳ هزار و ۹۳۳  واحد در دست احداث است . پروژه ۴۸۸ واحدی آرامش گرگان یکی پروژه های فعال شهرستان بوده که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال اجرا است .

    مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت : این پروژه در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود . در حال حاضر در مرحله سفتکاری قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    همکاری با پیمانکاران و سازندگان بومی و تسهیل گری در استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های عمرانی استان همواره اصلی ترین دغدغه ما بوده است . سازندگان و پیمانکاران بازوی دولت در احداث پروژه های عمرانی هستند .

    |

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    نظرات کاربران