در حال بارگذاری ...
  • عمل به ۱۰۰ درصد تعهد در واگذاری زمین به طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق

    توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان به ۱۰۰ درصد تعهد خود در واگذاری زمین در دو قالب نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد .

    سیدعلی میرکریمی با اشاره به اینکه موضوع نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت قانون مصوب مجلس و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است ، گفت : به دلیل اهمیت موضوع با تلاش های فراوان همکاران اداره کل راه و شهرسازی و برگزاری مراسم قرعه کشی زمین ها ، اداره کل راه و شهرسازی استان به تعهد خود در واگذاری زمین به مشمولان طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد و در همین راستا بیش از ۹۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمه ، ایور و درق تحویل مشمولان این طرح گردید .

    وی بیان کرد : از تعداد ۹۱۲ قطعه ، ۱۶۰ قطعه در شهر گرمه ، ۵۴۴ قطعه در شهر ایور و ۲۰۸ قطعه نیز در شهر درق تخصیص به مشمولان گردید .

    میرکریمی با بیان اینکه تسهیلات مورد نیاز متقاضیان در قالب نهضت ملی مسکن پرداخت می‌شود ، گفت : خانواده‌هایی که از آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم شده اند و یا ۴ فرزند زیر ۲۰ سال دارند ، مشمول این طرح هستند .

    وی در ادامه تصریح کرد : در دیگر شهرهای استان نیز با توجه به الحاقات زمین واگذاری زمین در دو قالب نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت ادامه دارد و انشاالله بتوانیم به زودی تمام زمین ها در این دو قانون را تحویل دهیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد : توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .




    مطالب مرتبط

    به دنبال شناسایی ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر در قالب ۳ قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ، با الحاق ۱۰۰ هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت شد و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران