در حال بارگذاری ...

آغاز مرحله انتخاب واحدهای مسکونی توسط متقاضیان نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس

متقاضیان پروژه ۹۶ واحدی بهارستان گنبد کاووس ، با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند . این تحویل واحد بر اساس اولویت بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : متقاضیان پروژه ۹۶ واحدی بهارستان گنبد کاووس ، با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند .

مهدی ملک اظهار کرد : اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو است . در حال حاضر ساخت این پروژه بیش از ۹۶ درصد پیشرفت دارد .

ملک ادامه داد : متقاضیان پروژه ۹۶ واحدی بهارستان گنبد کاووس ، با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند . این تحویل واحد بر اساس اولویت بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

وی افزود : پس از انتخاب واحدها توسط متقاضیان ، مرحله واگذاری و تخصیص واحدها نیز آغاز خواهد شد . از دیگر پروژه های فعال گنبد کاووس یک پروژه ۲۰۰ واحدی نگارستان است که هم اکنون پروانه های ساختمانی این پروژه صادر شده و در مرحله اجرای فوندانسیون قرار دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها اظهار کرد : پروژه نگارستان در ابتدای جاده گنبد – آزادشهر و در عرصه ای به مساحت ۲ هکتار اجرایی می‌شود .

 




مطالب مرتبط

برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

|

نظرات کاربران