در حال بارگذاری ...
  • احداث واحدهای مسکونی شهری توسط بنیاد مسکن به ۱۹۷ هزار و ۳۰۰ واحد رسید

    در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها ، بنیاد مسکن ، ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن شهری را در شهرهای تحت مسئولیت خود در قالب طرح‌های سالانه بنیاد در دست اجرا دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه احداث واحدهای مسکونی شهری توسط بنیاد مسکن به ۱۹۷ هزار و ۳۰۰ واحد رسید ، گفت : ۱۸۲ هزار واحد از واحدهای در دست احداث در شهرها توسط بنیاد مسکن واحدهای نهضت ملی مسکن در اراضی ۹۹ ساله است .

    حمیدرضا سهرابی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد تشریح کرد و گفت : در حال حاضر بیش از ۱۸۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها وارد روند اجرا شده است .

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با بیان اینکه تاکنون ۲۰۶ هزار واحد پروژه تعریف شده است ، روند اتمام واحدهای آغاز شده را بدین شرح اعلام کرد : فونداسیون حدود ۸۸ هزار واحد، اسکلت ۴۶ هزار واحد ، سفت کاری ۱۵ هزار و ۷۱۷ واحد ، نازک کاری ۷ هزار و ۵۱۹ واحد در اراضی ۹۹ ساله شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده است .

    سهرابی توضیح داد : در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها ، بنیاد مسکن ، ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن شهری را در شهرهای تحت مسئولیت خود در قالب طرح‌های سالانه بنیاد در دست اجرا دارد .

    به گفته این مقام مسئول ، هم اکنون ، ۱۹۷ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در شهرها توسط بنیاد مسکن در حال اجراست .  

     




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران