در حال بارگذاری ...

اخذ اسناد تفکیکی پروژه ۱۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر

با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی در شهر شاهین‌شهر بیش از ۱۲ هزار متقاضی تایید نهایی شدند . در پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر سهم راه و شهرسازی ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی بوده که تأمین مسکن بخشی از متقاضیان این شهر را مرتفع می‌کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت : تعداد ۷۷۰ فقره سند تک برگ مربوط به تفکیکی بلوک‌های بزرگترین پروژه ۱۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد .

صادق حاجی اظهار کرد : با تلاش و پیگیری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ، تعداد ۷۷۰ فقره سند تک برگ مربوط به تفکیکی بلوک‌های پروژه طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد .  

وی با بیان اینکه اسناد تفکیکی فوق مرتبط با پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر است ، گفت : از این زمین ، سهم وزارت راه و شهرسازی ۵۸ هکتار و مابقی متعلق به وزارت دفاع بوده که تمامی اسناد به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن دریافت شد .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود : با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی در شهر شاهین‌شهر بیش از ۱۲ هزار متقاضی تایید نهایی شدند . در پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر سهم راه و شهرسازی ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی بوده که تأمین مسکن بخشی از متقاضیان این شهر را مرتفع می‌کند .   

حاجی با بیان اینکه پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان است ، گفت : در حال حاضر بخشی از عملیات خاکی آماده سازی زمین انجام شده و اقدامات اخذ پروانه ساختمانی و همچنین مقدمات شروع پروژه با تلاش‌های بی وقفه در سطح این اداره و راه و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حال انجام است . 




مطالب مرتبط

در شهر شاهین‌شهر ۹۲۰ واحد در مرحله نازک کاری بوده و به متقاضیان تخصیص پروژه شده است و پنج هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله آماده سازی و اخذ پروانه ساختمانی و در شرف تخصیص پروژه به متقاضیان در این شهر است .

|

سهمیه بانک مسکن در سه سال اول اجرای این طرح ، بالغ‌ بر ۲۵۹ همت بوده است که به رغم سهم حدود ۳ درصدی این بانک از کل سپرده‌های شبکه بانکی کشور ، با سهمیه بیش از ۱۸/۵ درصد از نهضت ملی مسکن بیشترین سهمیه را در میان تمام بانک‌های کشور داشته است .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

نظرات کاربران