در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۵۵۰ واحد مسکونی به متقاضیان در شهرستان شوشتر

    با توجه به وجود اراضی دولتی در تامین زمین مورد نیاز طرح ملی مسکن با هیچگونه مانعی مواجه نیستیم و برای تامین زمین نیز طبق ثبت‌نام‌های انجام شده، در محدوده شهری و اراضی نزدیک به این محدوده اقدامات لازم انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر از واگذاری ۵۵۰ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح‌های مسکن مهر و خودمالکی در این شهرستان خبر داد .

    محمدرضا بهادری از واگذاری ۵۵۰ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح‌های مسکن مهر و خودمالکی در این شهرستان خبر داد و با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اظهار کرد : تاکنون ۲ هزار و ۴۲۳ متقاضی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۴۱ نفر تایید نهایی شده‌ و یک هزار و ۵۸۲ نفر نیز در مرحله بررسی وضعیت است .

    وی به مساحت اراضی تامین شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ، اشاره کرد و افزود : با توجه به وجود اراضی دولتی در تامین زمین مورد نیاز طرح ملی مسکن با هیچگونه مانعی مواجه نیستیم و برای تامین زمین نیز طبق ثبت‌نام‌های انجام شده ، در محدوده شهری و اراضی نزدیک به این محدوده اقدامات لازم انجام می‌شود .

    رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت‌های دولت به شمار می‌رود ، گفت : در فاز اول ، پروژه یکصد واحدی منطقه فرهنگ‌شهر با ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام‌ است .

    بهادری خاطرنشان کرد : وزارت راه و شهرسازی موظف است زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کند به همین دلیل طراحی و تفکیک زمینی به مساحت ۸۰ هکتار و اخذ سند تک برگی جهت اجرای طرح نهضت ملی در این شهرستان در حال انجام است . اقدامات قابل ملاحظه‌ای در شهر اقماری انجام شده و در شهر سرداران نیز ۲۵ هکتار زمین در محدوده‌ این شهر مورد ارزیابی قرار گرفته است که در انتظار آخرین اقدامات بنیاد مسکن در این زمینه هستیم .

    بهادری با اشاره به توجه و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در راستای اخذ اسناد مالکیت دولتی ، گفت : در شهر شرافت که مالکیت دولتی وجود دارد ۱۰ هکتار زمین را شناسایی کرده‌ایم. برای ۱۱۰ قطعه زمین که شامل ۲۲۰ واحد است ، سند تک برگ دریافت شده و به زودی اقدامات لازم جهت اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان انجام می‌شود . همچنین در صالح شهر نیز ۱۰ هکتار زمین شناسایی شده است که جهت طرح تفکیک و اخذ سند به بنیاد مسکن واگذار شده است .

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شوشتر ادامه داد : به زودی آماده سازی پروژه‌ جدید طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این آماده‌سازی سه ماه به طول می‌انجامد .




    مطالب مرتبط

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    نظرات کاربران