در حال بارگذاری ...

تامین ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر

متاسفانه علی رغم پیگیری‌ها و تامین زمین موجود ، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح های آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیت ها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر ، خرمدره و سلطانیه ، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است ، گفت : با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی شود و به زمین با متراژ بالایی در شهرستان ابهر نیاز داریم .

حمیدرضا سرداریان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت : ۶ هزار نفر در این شهرستان ثبت کردند که حدود دو هزار نفر تایید نهایی شدند .

وی با بیان اینکه ۱.۵ هکتار زمین برای پروژه ۲۸۲ واحدی در شهرستان ابهر تامین شده است ، اظهار کرد : در این راستا ۳.۵ هکتار برای پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار و ۱۴ هکتار هم برای پروژه هزار  واحدی در این شهرستان تامین شده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر ، خرمدره و سلطانیه ، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است ، گفت : متاسفانه با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی شود و به زمین با متراژ بالایی در شهرستان ابهر نیاز است .

سرداریان تاکید کرد : متاسفانه علی رغم پیگیری‌ها و تامین زمین موجود ، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح های آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیت ها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد .




مطالب مرتبط

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

|

نظرات کاربران