در حال بارگذاری ...
  • تامین ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر

    متاسفانه علی رغم پیگیری‌ها و تامین زمین موجود ، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح های آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیت ها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر ، خرمدره و سلطانیه ، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است ، گفت : با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی شود و به زمین با متراژ بالایی در شهرستان ابهر نیاز داریم .

    حمیدرضا سرداریان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت : ۶ هزار نفر در این شهرستان ثبت کردند که حدود دو هزار نفر تایید نهایی شدند .

    وی با بیان اینکه ۱.۵ هکتار زمین برای پروژه ۲۸۲ واحدی در شهرستان ابهر تامین شده است ، اظهار کرد : در این راستا ۳.۵ هکتار برای پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار و ۱۴ هکتار هم برای پروژه هزار  واحدی در این شهرستان تامین شده است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر ، خرمدره و سلطانیه ، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است ، گفت : متاسفانه با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی شود و به زمین با متراژ بالایی در شهرستان ابهر نیاز است .

    سرداریان تاکید کرد : متاسفانه علی رغم پیگیری‌ها و تامین زمین موجود ، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح های آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیت ها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران