در حال بارگذاری ...
  • توانمندسازی ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری با تاکید بر سرمایه‌های اجتماعی

    این دوره های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۸۹۴ میلیون ریال برای آموزش مهارتی ساکنین برنامه ریزی شده است . اعتبار تخصیص یافته برای این دوره های مهارتی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری دوره های آموزش مهارتی در ۶ محله انجیراب - افسران - اوزینه - چناران - کوی عرفان و قلعه حسن گرگان به منظور توانمند سازی ساکنین محلات هدف طرح بازآفرینی شهری خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : با هدف ارتقای توانمندسازی ساکنین  در محلات هدف تفاهم نامه ای بین اداره کل راه و شهرسازی به نمایندگی از شرکت بازآفرینی شهری ایران با اداره کل فنی و حرفه ای استان منعقد شد . بر اساس این تفاهم نامه ، در شش محله انجیراب - افسران - اوزینه - چناران - کوی عرفان و قلعه حسن گرگان دوره های آموزش مهارتی برگزار شد .

    ملک ادامه داد : این دوره های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۸۹۴ میلیون ریال برای آموزش مهارتی ساکنین برنامه ریزی شده است . اعتبار تخصیص یافته برای این دوره های مهارتی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران است .

    وی افزود : تاکنون ۸۸ نفر با عملکرد هشت هزار و ۷۵۰ نفر ساعت آموزشی مهارت های آموزشی لازم را کسب کرده اند که از این تعداد ۶۰ نفر زن و ۲۸ نفر نیز مرد است .

    ملک در انتها اظهار کرد : گفتنی است که این دوره ها براساس نیاز سنجی آموزشی و سطح سواد منطقه ای جامعه هدف و با رویکرد توانمندسازی نیروی انسانی ساکنان محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیا ، بهسازی و نوسازی شهری از طریق آموزش های مهارتی و شغلی در حرفه های کاربردی و پرمخاطب مورد نیاز ساکنین در جهت ایجاد شغل پایدار و زندگی سالم برگزار شده است .

     




    مطالب مرتبط

    در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

    |

    این دوره ها براساس نیاز سنجی آموزشی و سطح سواد منطقه‌ای جامعه هدف ، ایجاد پویایی و نشاط در محلات ، کارآمدتر کردن پتاسیل های منطقه‌ای و توانمندسازی افراد و همچنین استفاده از فرصت های موجود برگزار شده است .

    |

    در راستای سیاست های شرکت بازآفرینی شهری ایران ، از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۲۹۷/۷ تن قیر رایگان برای آسفالت ۳۸ هزار ۹۹۵ متر مربع از محلات هدف بازآفرینی شهری رامیان تخصیص یافت .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران