در حال بارگذاری ...
  • احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری قم

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر قرارگاه مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم از احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری این استان خبر داد .

    سید روح‌الله حسینی اظهار کرد : سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان در استان قم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های نهضت ملی مسکن کشور از پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد برخوردار است .

    حسینی افزود : برخی از پروژه‌های این سایت از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند ؛ اما پیشرفت کلی این سایت ۱۵ درصد است .

    وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد مسکونی در این سایت احداث خواهد شد ، گفت : تمامی سرانه‌های ورزشی ، فرهنگی ، فضای سبز ، آموزشی ، درمانی و غیره طبق طرح تفصیلی و مصوبات شورای ‌عالی شهرسازی و معماری کشور تامین شده‌ است .




    مطالب مرتبط

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    نظرات کاربران