در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۱۴۵ هزار متقاضی تهرانی وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند

    در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن به ۱۴۵ هزار و ۴۳۴ متقاضی تهرانی خبر داد .

    حسین جنتی گفت : طی چهار سال اخیر از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۸۵۵ هزار نفر در تهران و شهرهای استان تهران متقاضی وام ودیعه مسکن بوده‌اند که پس از بررسی و تایید نهایی به بیش از ۱۴۵ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن توسط بانک های عامل پرداخت شده است .

    جنتی تصریح کرد : در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است .

    وی از ابلاغ افزایش پرداخت وام ودیعه مسکن به بانک های عامل تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت : هر گونه مالکیت مسکن مانع از اعطای تسهیلات خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران