در حال بارگذاری ...
  • برنامه ریزی برای احداث مسکن در شهرستان گالیکش

    طرح نهضت ملی مسکن در گالیکش در ۳۰ قطعه و ۱۲۰ واحد مسکونی به صورت گروه ساخت احداث می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در جلسه شورای مسکن شهرستان گالیکش برنامه ریزی های لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکونی در شهرستان انجام شد .

    اسدالله پناه یزدان اظهار کرد : جلسه شورای مسکن شهرستان گالیکش بمنظور برنامه ریزی و پیگیری اجرای طرح نهضت ملی مسکن با حضور مدیران شهری این شهرستان برگزار شد .

    وی افزود : در شهرستان گالیکش هزار و ۷۶۴  نفر ثبت نام کرده که از این تعداد هزار و ۲۴۸ متقاضی حائز شرایط هستند .

    پناه یزدان با بیان اینکه این طرح در گالیکش در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد ، گفت : طرح نهضت ملی مسکن در گالیکش در ۳۰ قطعه و ۱۲۰ واحد مسکونی به صورت گروه ساخت احداث می‌شود .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : در این شهر ، اسناد مالکیت ۴۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع  از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به اداره کل راه و شهرسازی منتقل شده است .




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    نظرات کاربران