در حال بارگذاری ...
  • ساخت مسکن در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن از ۶۱۷ هزار واحد عبور کرد

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در طرح کلان دولت سیزدهم برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها وارد مرحله ساخت کند و بر تکمیل و تحویل آنها به متقاضیان با مشارکت خود متقاضیان همت گمارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند احداث ۶۱۷ هزار و ۳۸ واحد نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در روستاها و شهرها خبر داد و گفت : از این میزان واحدی که ساخت آنها شروع شد تاکنون ۲۲۳ هزار و ۸۸۸ واحد تحویل مردم و مابقی در دست ساخت است .

    غلامرضا صالحی روند احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی را  در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن تشریح کرد و گفت : طبق تازه‌ترین آمارها ، ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن به ۶۱۷ هزار و ۳۸ واحد رسیده است که بخشی از آنها تحویل شده و بخشی نیز در حال ساخت است . از این تعداد ۲۲۳ هزار و ۸۸۸ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده‌ است .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌ داد : از میزان واحدهایی که تکمیل و تحویل متقاضیان شده‌ است ۲۱۰ هزار و ۲ واحد در روستا بوده و ۱۳ هزار و ۸۸۶ واحد نیز در شهرها بوده است . هم‌اکنون از واحدهای در حال ساخت به تعداد ۳۹۳ هزار و ۱۵۰ واحد ، ۱۶۵ هزار و ۲۸۸ واحد در روستاها و باقیمانده آنها در شهرها در حال اجراست .

    وی گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای روستایی در دست اجرا ۷۶ درصد است . برنامه امسال بنیاد مسکن تکمیل و تحویل ۱۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها بوده که بخش عمده‌ای انجام شده و بخش باقیمانده نیز تا تا پایان سال تحویل خواهد شد که ۱۰۰ هزار واحد آن در روستاها و ۲۰ هزار واحد آن در شهرهاست .

    گفتنی است ، بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در طرح کلان دولت سیزدهم برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها وارد مرحله ساخت کند و بر تکمیل و تحویل آنها به متقاضیان با مشارکت خود متقاضیان همت گمارد .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    نظرات کاربران