در حال بارگذاری ...
  • بازسازی و تعمیر بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی

    از واحدهای مسکونی آسیب دیده از رخدادهای طبیعی که توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم در حال اجراست ، ۱۸ هزار و ۷۶۶ واحد در روستاها و ۱۱ هزار و ۵۹۴ واحد در شهرها قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند پایانی بازسازی و تعمیر بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد مسکن در شهرها و روستاها طی سال جاری خبر داد .

    مجید جودی روند بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از رخدادها و حوادث طبیعی را که مسئولیت تکمیل آنها بر عهده آن بنیاد است توضیح داد و گفت : هم اکنون واحدهای آسیب دیده از رخدادها طبیعی به تعداد ۳۰ هزار و ۳۶۰ واحد توسط بنیاد مسکن در روستاها و شهرها در حال اجرا و تکمیل است .

    معاون بازسازی بنیاد مسکن ادامه داد : از واحدهای مسکونی آسیب دیده از رخدادهای طبیعی که توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم در حال اجراست ، ۱۸ هزار و ۷۶۶ واحد در روستاها و ۱۱ هزار و ۵۹۴ واحد در شهرها قرار دارد .

    جودی توضیح  داد : برنامه بنیاد مسکن برای تحویل واحدهای نهضت ملی در دست اجرا در سال جاری ۱۲۰ هزار واحد است که ۱۰۰ هزار واحد آنها در روستاها و ۲۰ هزار واحد آنها در شهرهاست که در این آمار ، واحدهایی که از حوادث و رخدادها نیز دچار آسیب شده و در دست تکمیل هستند نیز وجود دارد .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    نظرات کاربران