در حال بارگذاری ...

میانگین پیشرفت پروژه‌های مسکن در سایت کوی زنگان شهر زنجان بیش از ۶۵ درصد است

تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سایت غرب ، شرق و کوی ثمین زنجان در سفر رئیس جمهور در فاز تحویل قرار گرفت و این واگذاری ها در استان تا پایان سال همچنان به صورت تدریجی ادامه دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد مسکونی است ، گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زنگان شهر زنجان ۶۵ درصد است .

اصغر اسماعیلی با بیان اینکه در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید ، گفت : در این سفر یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی در قالب خودمالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن هم به بهره برداری رسید . همچنین در این سفر با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴ هزار واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد .

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است ، گفت : برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد ، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده  ۹ هزار واحد است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد ، ابراز کرد : متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است . از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک  به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

وی با بیان اینکه روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زنگان در شرق شهر زنجان مطلوب است ، گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها در این سایت بیش از ۶۵ درصد است . همچنین تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سایت غرب ، شرق و کوی ثمین زنجان در سفر رئیس جمهور در فاز تحویل قرار گرفت و این واگذاری ها در استان تا پایان سال همچنان به صورت تدریجی ادامه دارد .




مطالب مرتبط

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

|

با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

|

دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

|

نظرات کاربران