در حال بارگذاری ...
  • میانگین پیشرفت پروژه‌های مسکن در سایت کوی زنگان شهر زنجان بیش از ۶۵ درصد است

    تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سایت غرب ، شرق و کوی ثمین زنجان در سفر رئیس جمهور در فاز تحویل قرار گرفت و این واگذاری ها در استان تا پایان سال همچنان به صورت تدریجی ادامه دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد مسکونی است ، گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زنگان شهر زنجان ۶۵ درصد است .

    اصغر اسماعیلی با بیان اینکه در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید ، گفت : در این سفر یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی در قالب خودمالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن هم به بهره برداری رسید . همچنین در این سفر با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴ هزار واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد .

    وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است ، گفت : برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد ، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده  ۹ هزار واحد است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد ، ابراز کرد : متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است . از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک  به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    وی با بیان اینکه روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زنگان در شرق شهر زنجان مطلوب است ، گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها در این سایت بیش از ۶۵ درصد است . همچنین تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سایت غرب ، شرق و کوی ثمین زنجان در سفر رئیس جمهور در فاز تحویل قرار گرفت و این واگذاری ها در استان تا پایان سال همچنان به صورت تدریجی ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران