در حال بارگذاری ...
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد آماده افتتاح در دهه فجر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان آماده افتتاح در دهه فجر است از تکمیل مطالعات ۳ پروژه بیمارستانی در استان تهران و آماده کردن شرایط برای کلنگ‌زنی آنها خبر داد .

    علی نبیان برنامه‌های آن سازمان برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های مرتبط با ساخت ساختمان‌های پر اهمیت از جمله ورزشگاه و پروژه‌های بیمارستانی در دهه فجر امسال توضیح داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : در حال حاضر با تلاش‌های همکاران در سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در لرستان آماده افتتاح و تحویل به بهره بردار است .

    نبیان ادامه داد : مطالعات سه بیمارستان در استان تهران با مجموع یک‌هزار و ۲۲۹ تخت به اتمام رسیده است و این بیمارستان‌ها آماده کلنگ‌زنی برای آغاز عملیات اجرایی است .

    به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، این بیمارستان‌ها شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارلو در استان تهران ، بیمارستان ۳۳۰ تختی آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران و بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت بیمارستانی است . 

     

     

    خبرنگار : سید علی سید صدر

     

     




    مطالب مرتبط

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    برای بیمارستان­‌های واقع در مناطق با لرزه‌خیزی بسیار بالا ، استفاده از روش‌های فوق پاسخگوی موثر جهت سطح عملکرد بهره‌­برداری بی­‌وقفه نبوده و لازم است از جداسازی سازه و زیرسازه استفاده شود .

    |

    نظرات کاربران