در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۳ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان کرمان

    برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌ شده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد : در ایام دهه فجر ۳ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان کرمان واگذار می‌شود .

    با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان ، سید مصطفی آیت الله‌ی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و مدیران اجرایی مربوطه استان نهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار شد .

    رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ابتدای جلسه ضمن اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان گفت : برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌ شده‌اند .

    وی در خصوص اراضی الحاقی مصوب افزود : در شهرهای شمال استان کرمان حدود ۲۵۱۴ هکتار اراضی الحاقی تا به امروز مصوب شده است و ۶۲۲ هکتار در دست اقدام است . در حال حاضر ۲۰ پروژه آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام عملیات هستند که جمع این پروژه‌ها ۶۴۵ هکتار است .

    رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان در خصوص بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده گفت : در استان کرمان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۴۷ پروانه ساختمانی صادر شده که معادل ۱۰۸۶ واحد مسکونی است و از این تعداد ۵۱۲ واحد آن در هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری شد .

    وی همچنین به وضعیت مناسب طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در استان کرمان اشاره و گفت : در ایام دهه فجر تعداد قابل توجهی از اراضی نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به مردم واگذار می‌شود و نیز افتتاح واحدها به‌صورت گروه‌های ساخت شرکت تعاونی‌ها در این ایام در دستور کار قرار گرفته است .

    حافظی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار محترم استان کرمان افزود : ۳ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ایام دهه فجر واگذار می‌شود و همچنین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پایان سال این عدد را به ۱۰ هزار قطعه زمین برسانیم .




    مطالب مرتبط

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با روسای ادارات شهرستانی مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی طرح نهضت ملی ...

    |

    شهرستان دشتستان اولین شهرستانی است که در دولت سیزدهم ۲۴۲ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن را تکمیل و به متقاضیان تحویل نموده و پس از آن نیز پروژه‌های دیگری نیز با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجرا دارد .

    |

    ۲۰۵ هکتار زمین جهت تحقق نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است .

    |

    نظرات کاربران