در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و تحویل ۵ بیمارستان با ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ۵ بیمارستان با مجموع ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل شد از اتمام مطالعات احداث ۳ بیمارستان جدید در استان تهران خبر داد .

    علی نبیان بخشی از فعالیت‌های آن سازمان را در خصوص تکمیل و تحویل پروژه‌های بیمارستانی در دولت سیزدهم تشریح کرد و گفت : پروژه‌های تحویل شده بیمارستانی در دولت سیزدهم شامل ۵ بیمارستان با ۹۷۱ تخت بیمارستانی در زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع است.

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی در تشریح این بیمارستان‌ها و مشخصات آنها توضیح داد : بیمارستان آموزشی تربت‌حیدریه در خراسان رضوی با ۲۷۳ تخت و زیربنای ۲۴ هزار و ۱۴۳ مترمربع ، بیمارستان جایگزین ۱۵ خرداد مهدی شهر در سمنان با ۹۹ تخت و زیربنای ۸ هزار و ۵۲۳ مترمربع ، بیمارستان آموزشی جهرم در فارس با ۳۱۳ تخت و زیربنای ۲۳ هزار و ۱۳۰ مترمربع ، بیمارستان جایگزین شهیدرجایی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۴۲ تخت و ۱۲ هزار و ۴۹۵ مترمربع ، بیمارستان جایگزین خمین در استان مرکزی با ۱۴۴ تخت و زیربنای ۱۸ هزار و ۶۱ مترمربع از جمله بیمارستان‌های تکمیل و تحویل شده در دولت سیزدهم است .

    نبیان ادامه داد : مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .




    مطالب مرتبط

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان ...

    |

    برای بیمارستان­‌های واقع در مناطق با لرزه‌خیزی بسیار بالا ، استفاده از روش‌های فوق پاسخگوی موثر جهت سطح عملکرد بهره‌­برداری بی­‌وقفه نبوده و لازم است از جداسازی سازه و زیرسازه استفاده شود .

    |

    نظرات کاربران