در حال بارگذاری ...

تخصیص ۲۲۷ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بناب

باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با نهضت ملی تلاش کنند تا با تعامل و همراهی ، بتوانیم در اسرع وقت پروژه کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن در بناب را تخصیص دهیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جریان بررسی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بناب گفت : ۲۲۷ واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرستان بناب تخصیص یافته است .

سید احمد موسوی با حضور در شهرستان بناب به وضعیت و روند عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان رسیدگی کردند .

موسوی در جلسه با فرماندار این شهرستان گفت : اولویت اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت است چرا که مسئله مسکن به‌عنوان هدف اصلی دولت مردمی سیزدهم بود و باید با تلاش مستمر ، این امر در استان آذربایجان شرقی تحقق یابد .

وی در ادامه عنوان کرد : باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با نهضت ملی تلاش کنند تا با تعامل و همراهی ، بتوانیم در اسرع وقت پروژه کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن در بناب را تخصیص دهیم .

سرپرست راه و شهرسازی استان در ادامه به‌همراه فرماندار بناب از شهرک ولیعصر (عج) و روند عملیات اجرایی پروژه‌های گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن بازدید به عمل آورد .




مطالب مرتبط

برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

|

بر اساس مأموریت ویژه بسیج سازندگی ، ساخت مسکن تحت کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اولویت قرار گرفته و مقرر شده است طی دو سال حدود ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرند تحت کارگزاری سازمان بسیج سازندگی اجرا و تحویل متقاضیان شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

نظرات کاربران