در حال بارگذاری ...
  • کاهش ۵ درصدی نرخ سود بانکی اقساط تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن

    با توجه به مبلغ تسهیلاتی که به پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده که در هر پروژه مبالغ متفاوتی است ، مبلغ بازپرداخت هم متفاوت است و بازپرداخت ماهانه اقساط نهضت ملی مسکن از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود که توسط بانک محاسبه می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های ملی مسکن و بازآفرینی شهری گفت : با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار ؛ مبلغ اقساط وام و تسهیلات مسکن از ۹ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و نرخ سود بانکی هم با کاهش ۵ درصدی به ۱۸ درصد رسیده است .

    حامد عبدالرزاقی گفت : در سال جاری از مرحله‌ای که تحویل واحدها شروع شد ، مبلغ بازپرداخت اقساط حدود ۹ میلیون تومان با نرخ بهره ۲۳ درصد بود که با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار ؛ مبلغ اقساط وام و تسهیلات مسکن از ۹ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان کاهش پیدا کرد و نرخ بهره هم با کاهش ۵ درصدی به ۱۸ درصد رسید .

    عبدالرزاقی بیان کرد : با توجه به مبلغ تسهیلاتی که به پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده که در هر پروژه مبالغ متفاوتی است ، مبلغ بازپرداخت هم متفاوت است و بازپرداخت ماهانه اقساط نهضت ملی مسکن از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود که توسط بانک محاسبه می‌شود .

    عبدالرزاقی در خصوص پلکانی بودن بازپرداخت اقساط نیز بیان کرد : هنوز مصوبات و دستورالعمل اجرایی آن به استان ابلاغ نشده اما به‌محض اینکه این موضوع به استان ابلاغ شود مجموعه اداره کل راه و شهرسازی حتماً پیگیر خواهد شد که این موضوع در استان اتفاق بیفتد و متقاضیان نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند .




    مطالب مرتبط

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

    |

    با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد ؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است .

    |

    نظرات کاربران