در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۴۴ هزار و ۷۹۰ متقاضی خوزستانی وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند

    قرار است وام ودیعه مسکن متقاضیان ساکن کلان‌شهرها از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک نیز از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن به بیش از ۴۴ هزار و ۷۹۰ متقاضی در استان خبر داد .

    مسعود بیات‌منش با اشاره به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن به متقاضیان در استان گفت : از سال ۱۳۹۹ تاکنون ، ۲۳۴ هزار و ۳۰۰ نفر در شهرهای مختلف خوزستان متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بوده‌اند . در حال حاضر میزان این وام در شهرستان اهواز ۷۰۰ میلیون ریال و در دیگر شهرهای استان ۴۰۰ میلیون ریال است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت : دارا بودن هر گونه مالکیت مسکن مانع از اعطای این تسهیلات خواهد شد .

    بر اساس این گزارش قرار است وام ودیعه مسکن متقاضیان ساکن کلان‌شهرها از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک نیز از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کند .

    بیش از ۲۸۰ هزار واحد در قالب طرح ملی مسکن باید به‌مدت چهار سال در خوزستان ساخته شود.

    استان خوزستان با جمعیتی حدود پنج میلیون نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب‌می‌شود.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر افزون بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    نظرات کاربران