در حال بارگذاری ...
  • قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۰ هزار و ۹۶۵ واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد

    تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده نهضت ملی به مالکان و سازندگان پرداخت می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلات خودمالکی یکصد هزار و ۹۶۵ واحد نهضت ملی مسکن در بانک خبر داد .

    عباس حسینی روند ارایه تسهیلات خودمالکی را در این دولت اعلام کرد و گفت : بر اساس آمارهای جمع آوری شده تاکنون قرارداد خودمالکی یکصد هزار و ۹۶۵ واحد در بانک مسکن به امضا رسید .

    مدیرعامل بانک مسکن مبلغ قرارداد منعقد شده یکصد هزار و ۹۶۵ واحد را به میزان ۳۳ هزار و ۳۹۷ میلیاردتومان عنوان کرد و افزود : بانک مسکن از محل تسهیلات خودمالکی تاکنون ۲۷ هزار و ۸۲ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز کرده است .

    یادآور می‌شود ، تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده نهضت ملی به مالکان و سازندگان پرداخت می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

    |

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    نظرات کاربران