در حال بارگذاری ...

تأمین زمین برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه

این طرح با پیشرفت ۵۵ تا ۶۰ درصدی ، هم اکنون در مرحله سفت کاری و در ۱۲ بلوک احداث شده که ۱۰ بلوک آن ۱۲ طبقه و ۲ بلوک آن ۱۴ طبقه است . بخش دیگری از تأمین زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر برای پنج هزارو ۵۰۰ متقاضی در زمین ۵۸ هکتاری در مجاور مسکن مهر است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت : در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهین شهر و میمه ، برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی ، تأمین زمین شده است .

صادق حاجی اظهار کرد : از ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده از بین بیش از ۵۳ هزار متقاضی ثبت نامی ، در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأمین زمین انجام شده است . از مهمترین بخش تأمین زمین ، طرح ۹۲۰ واحدی در زمین پنج هکتاری در خیابان کارگر شاهین شهر است که به متقاضیان تخصیص داده شده است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت : این طرح با پیشرفت ۵۵ تا ۶۰ درصدی ، هم اکنون در مرحله سفت کاری و در ۱۲ بلوک احداث شده که ۱۰ بلوک آن ۱۲ طبقه و ۲ بلوک آن ۱۴ طبقه است . بخش دیگری از تأمین زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر برای پنج هزارو ۵۰۰ متقاضی در زمین ۵۸ هکتاری در مجاور مسکن مهر است .   

حاجی اضافه کرد : در حال حاضر آماده سازی زمین در حال انجام و اقداماتی هم برای اخذ پروانه آن صورت گرفته است . در ۳ شهر وزوان ، میمه و لای‌بید (در بخش میمه) از حدود سه هزار ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن ، ۱ هزار و ۵۰ متقاضی تأیید نهایی شدند .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود : مشکل تأمین زمین در این ۳ شهر نداریم و برای متقاضیان ، یک پلاک زمین ویلایی (تک واحدی) تخصیص داده شده است که احداث مسکن با وام ۵۵۰ میلیون تومانی خواهد بود .  

وی با بیان اینکه در شهرهای گز و گرگاب به علت نبود زمین ، نتوانستیم تأمین زمین داشته باشیم گفت : بخش عمده کسری زمین ما در شهر شاهین شهر است که حدود پنج هزار و ۵۰۰ واحد است و برای این ۳ شهر ، از طریق الحاق به روستا ، شهرک سازی ، شهر جدید و توافق با مالکان ، در حال برنامه ریزی تأمین زمین هستیم .  

گفتنی است : شهرستان شاهین شهر و میمه ، ۶ شهر دارد که ۳ شهر آن در بخش مرکزی و ۳ شهر آن در بخش میمه است .  




مطالب مرتبط

شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

نظرات کاربران