در حال بارگذاری ...
  • دولت موظف به رفع مشکل مسکن مردم است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس‌جمهوری در آیین افتتاح ۱۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری ۱۱ هزار قطعه زمین در هرمزگان گفت : دولت خود را در حوزه رفع مشکل مسکن مردم ، موظف می‌داند .

    سید ابراهیم رئیسی افزود : از ۲۰ هزار واحد مسکونی که باید به مردم این استان تحویل می شد ۶ هزار واحد در گذشته میان مردم توزیع شد و ۱۴ هزار واحد مسکن نیز هم‌اینک تحویل می‌شود . با تحویل این واحدهای مسکونی ، کار پایان نمی‌پذیرد و با قدرت توزیع زمین و ساخت مسکن ادامه خواهد داشت چون نیاز جدی خانواده‌ها در این حوزه‌ها وجود دارد .

    وی با اشاره به اینکه ساخت‌وساز ۲ شهر ساحلی ( خلیج فارس و مَکُران) در این سفر آغاز خواهد شد ، ادامه داد : هرچه در دور نخست سفرها در این استان تصویب شد به ثمر نشسته و تنها بخش کمی از این مصوبات باقیمانده که آن هم در دست اقدام است .

    رییس جمهور بیان کرد : در حوزه‌های سلامت ، مسکن ، کارخانجات صنعتی ، انرژی و جاده‌های ارتباطی استان اقدامات خوبی با روحیه و انگیزه جهادی انجام شده است .

    وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی مهم است ، تاکید کرد : این نشاط مشارکت اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی را برای کشور و نظام به دنبال خواهد داشت .

    رییسی بیان کرد : بندرعباس و هرمزگان ظرفیت زیادی دارد که باید با مشارکت مردم و توان مسئولان این ظرفیت ها احیا بشود . دشمن به دنبال ناامید کردن است اما نیروهای دلداه به انقلاب با امیدواری کار را دنبال می کنند . راهکار حل مشکل در درون کشور و به دست جوانان توانای کشور است .

     




    مطالب مرتبط

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    نظرات کاربران