در حال بارگذاری ...
  • ۳۰۰ واحد مسکونی فرسوده در گلستان به بهره برداری می‌رسد

    تا کنون در دولت سیزدهم ۲ هزار و ۳۸۷ واحد مسکونی در محلات بازآفرینی شهری استان افتتاح شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، ۳۰۰ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان نوسازی شده و به متقاضیان تحویل داده می شود .

    مهدی ملک اظهار کرد : بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی ، استان گلستان در دولت سیزدهم تعهد صدور ۱۱ هزار پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری را دارد . در این راستا تا کنون سه هزار و ۷۶۷ پروانه نوسازی واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهرهای مختلف استان صادر شده است .

    ملک با بیان اینکه این میزان نوسازی به نسبت دولت قبل رشد ۳۰۸ درصدی داشته ، گفت : تا کنون در دولت سیزدهم ۲ هزار و ۳۸۷ واحد مسکونی در محلات بازآفرینی شهری استان افتتاح شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : همزمان با ایام الله فجر ، ۳۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده در سطح شهرهای استان گلستان که از تسهیلات نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استفاده نموده اند ، افتتاح خواهد شد .

    وی افزود : همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی هزار و ۷۲۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده در سطح شهرهای استان گلستان که از تسهیلات نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استفاده کرده اند ، افتتاح شد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده‌ است .

    |

    در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    با توجه به تایید شهرک های مسکونی استان و لزوم خروج محدوده شهرک از حریم شهر نوکنده ، طرح تدقیق محدوده این شهر در کارگروه تخصصی امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان تصویب شد .

    |

    نظرات کاربران