در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۸۹۲ واحد مسکونی در شهرهای استان گیلان طی ایام دهه فجر

    اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها ۳۷۴ میلیارد و ۷۰۰ تومان بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان ، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در ایام الله دهه فجر سال جاری ، اظهار کرد : این پروژه‌ها با اعتبارات استانی و ملی به مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید .

    محمدرضا فلاحتگر با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در ایام الله دهه فجر سال جاری ، اظهار کرد : این پروژه‌ها با اعتبارات استانی و ملی به مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید .

    وی از افتتاح ۸۹۲ واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن ، در شهرهای استان خبر داد و افزود : اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها ۳۷۴ میلیارد و ۷۰۰ تومان بوده است .

    مدیر کل راه‌ و شهرسازی گیلان با اشاره به اجرای پروژه بهسازی بزرگراه به طول چهار کیلومتر ، گفت : پروژه بهسازی محور ملاسرا - شفت - زنجان (از محل تقاطع فومن - شفت - سراوان تا شهر شفت) با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان هزینه شده تکمیل و آماده افتتاح است .




    مطالب مرتبط

    منابع مالی طرح نهضت ملی مسکن بطور مستقیم توسط متقاضیان و تسهیلات مسکن و زمین توسط وزارت راه و شهرسازی تامین می شود که تاکنون‌ هفت هزار و ۱۷۱ متقاضی ، سهم آورده اولیه ۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومانی را تامین کرده‌اند .

    |

    نظرات کاربران