در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به بیش از ۶۹۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه

    در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده بیش از ۶۹۰ متقاضی ، تخصیص پروژه شدند و تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تأمین شده‌است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از تخصیص پروژه به بیش از ۶۹۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه خبر داد .

    محمدهادی فرازبخت در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه اظهار کرد : بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ورزنه اقدام به ثبت نام کردند .  

    وی با بیان اینکه پس از پالایش‌هایی لازم از متقاضیان ثبت‌نامی ، تعداد افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند ، گفت : در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۹۵ هکتار زمین به محدوده شهری ورزنه الحاق شد است که ۴۴ هکتار آن دارای طرح تفکیکی بوده مابقی در دست پیگیری است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان افزود : در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده بیش از ۶۹۰ متقاضی ، تخصیص پروژه شدند و تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تأمین شده‌است .  

    وی در خصوص آخرین وضعیت طرح جوانی جمعیت شهرستان ورزنه عنوان کرد : در این شهرستان برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال موضوع‌ بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از ۲۴۰ نفر ثبت نام کردند که برای افزون بر ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط تاکنون تخصیص پروژه انجام شده‌ است .  

    گفتنی است شهرستان وزنه در سال ۱۴۰۰ از شهرستان اصفهان مستقل شد و دارای ۲ بخش مرکزی و رودشت ، یک شهر به نام ورزنه ، ۱۳ روستا و چهار دهستان است ، این شهرستان از شمال با شهرستان نائین و شهرستان کوهپایه ، از شرق با استان یزد ، از غرب با شهرستان هرند، از جنوب با شهرستان جرقویه همسایه است .  

     




    مطالب مرتبط

    مطابق با آخرین آمار ، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران