در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۴ هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی در استان اصفهان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ۲۸.۵ کیلومتر پروژه راهسازی و ۴ هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی در استان اصفهان همزمان با دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود .

    علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : با همت و تلاش و کوشش مجموعه پرسنل این اداره کل در حوزه‌های مختلف ، چندین پروژه راهسازی و مسکونی در سطح استان اصفهان تکمیل شده است که همزمان با ایام الله دهه فجر سالجاری افتتاح و تقدیم مردم عزیز استان می‌شود . 

    وی گفت : از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به اختصاص زمین به ۹۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در ۱۱ شهر استان و الحاق و تغییر کاربری ۱ هزار هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۲۲ شهرستان استان اصفهان اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل ...

    |

    نظرات کاربران