در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید علوی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در شهر جدید علوی و افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهر از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهر نیز بازدید کرد .

    مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید علوی اعم از مرکز هواشناسی ، پارک و فضای سبز و زمین‌های ورزشی فوتسال ساحلی و والیبال ، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با حضور سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، محمدرضا احمدی عضو هیئت مدیره شرکت عمران ، ناصر رضایی معاون توسعه مسکن و شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید و صبوری خواه سرپرست شرکت عمران شهر جدید علوی به بهره‌برداری رسید .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید پس از این مراسم از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید علوی از جمله پروژه ۱۳۶ واحدی شرکت مبنا بهینه‌سازان نیرو ، پروژه ۵۰ واحدی شرکت عمران ساویز و پروژه ۴۸۳ واحدی شرکت فارس تست بازدید کرده و در جریان جزئیات و مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت .

    در پایان این سفر همچنین سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه با حضور در میز خدمت ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان پاسخ‌گوی متقاضیان بودند .




    مطالب مرتبط

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    نظرات کاربران