در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۲۸ درصدی فیزیکی فاز اول پروژه مسکن سراج در کرمانشاه

    این پروژه در مجموع ۱۴۵ هکتار است که سه فاز اول در ۵۹ هکتار آن اجرایی شده و به‌ترتیب فازهای بعدی پروژه اجرایی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : پیشرفت فیزیکی فاز اول پروژه سراج حدود ۲۸ درصد ، فاز دوم حدود ۱۲ درصد و فاز سوم هم در مرحله زیرسازی قرار دارد .

    رامین الماسی با اشاره به اینکه پروژه انبوه و معروف سراج در فازهای اول قرار است میزبان قریب ۱۵۰۰ خانوار کرمانشاهی شود ، گفت : این پروژه در حوالی شهر کرمانشاه و نزدیک بیمارستان امام‌رضا (ع) است که ساخت این پروژه با بنیاد مسکن است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح‌ کرد : این پروژه فعلاً در سه فاز آغاز به کار کرده که فاز اول آن شامل پنج بلوک ۳۶۰ واحدی ، فاز دوم آن شامل ۱۶ بلوک ۱۱۲۰ واحدی و فاز سوم شامل ۲۷ بلوک ۱۷۵ واحدی است .

    الماسی با بیان اینکه این پروژه انبوه‌ساز است می‌گوید : فاز اول به‌صورت ساختمان‌های شش طبقه و پیلوت و فاز دوم هم به‌صورت ساختمان‌های هفت طبقه و پیلوت در حال ساخت است . فاز اول این پروژه آبان ماه سال گذشته آغاز شده و قرار است انتهای سال آینده تحویل شود ، شروع فاز دوم هم تیرماه امسال بوده که تا سال ۱۴۰۴ تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گفته الماسی میانگین متراژ واحدها در فاز اول ۸۵ متر و در فاز دوم ۷۸ متر است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۲۱۵ خانوار به این پروژه متصل شده‌اند ، از برنامه‌ریزی برای اجرای فازهای بعدی پروژه خبر می‌دهد و می‌گوید : این پروژه در مجموع ۱۴۵ هکتار است که سه فاز اول در ۵۹ هکتار آن اجرایی شده و به‌ترتیب فازهای بعدی پروژه اجرایی می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    در این محدوده‌ها علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۹ بسته تشویقی برای ساخت و ساز جدید و برای هر کدام از محلات و شهرها بسته‌های بومی تدوین شده است و گروه‌های جهادی در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کنند .

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    نظرات کاربران