در حال بارگذاری ...
  • فعالیت ۱۹ پیمانکار در پروژه های طرح نهضت ملی شهرستان رباط کریم

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از فعالیت ۱۹ پیمانکار در عملیات ساخت ۵ هزارو ۳۸۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان رباط کریم خبر داد .

    مجتبی صادقی در حاشیه دیدار و بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و معاونان با پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن رباط کریم گفت : در حال حاضر ۱۹ پیمانکار عملیات خاکبرداری ، گودبرداری ، بتن ریزی و فونداسیون در ۵ هزار و ۳۸۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان رباط کریم را انجام می‌دهند .

    وی همچنین از قول مساعدت اله یاری شهردار رباط کریم برای صدور پروانه ساخت این واحدها تا پایان دهه فجر خبر داد و گفت : در خصوص مصوب شدن بسته های تشویقی در محلات ناکارآمد بافت‌های فرسوده رباط کریم نیز توافقاتی با شهرداری شهرستان و معاونت شهرسازی و معماری اداره کل انجام شد .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    نظرات کاربران