در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۲ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در نشست خبری دهه فجر از ثبت نام ۱۴هزار و ۵۷۰ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فرزند سوم و بیشتر و ۴ فرزند زیر بیست سال در استان خراسان جنوبی خبر داد .

    میرمحمد مودی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد با اشاره به تامین زمین متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرزند سوم و بیشتر و ۴ فرزند زیر بیست سال تصریح کرد : در این زمینه تاکنون ۱۴ هزار و ۵۷۰ نفر ثبت‌نام و از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ نفر نسبت به تکمیل پرونده اقدام کردند .

    مودی در ادامه گفت : در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح جوانی جمعیت زمین را به صورت ۶ دانگ به نام پدر و مادر صادر می کنیم ، افزود : در این طرح به خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ متولد شده باشد فارغ از تمام شرایطی که در طرح نهضت ملی مسکن داریم ، برای یک بار یک زمین رایگان واگذار می کنیم و تنها هزینه آماده‌سازی زمین با تنفس دو ساله و اقساط ۸ ساله بدون محاسبه سود و کارمزد اخذ می‌شود .

    وی در پایان بیان کرد : حالت دیگر طرح جوانی جمعیت نیز شامل کسانی می‌شود که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند به این متقاضیان نیز زمین رایگان داده می‌شود و حتی هزینه آماده‌سازی نیز دریافت نمی‌شود. ضمن اینکه متقاضیان طرح جوانی جمعیت در صورت تقاضا می‌توانند از وام طرح نهضت ملی مسکن استفاده و اقدام به ساخت مسکن کنند .




    مطالب مرتبط

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

    |

    نظرات کاربران