در حال بارگذاری ...
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر جدید امیرکبیر

    عمدتا در شهرهای کوچک و روستاها به جز برخی از مناطق شمالی که محدودیت زمین دارند مشکل مسکن و تامین زمین وجود ندارد ، خوشبختانه استان مرکزی در گزارشی که ارائه داشتند اقدامات بسیار خوبی در راستای تولید مسکن انجام داده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهر جدید امیرکبیر با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد .

    مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی با حضور حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور ، روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ، سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی و معاونین وی ، امیر هادی فرماندار شهرستان اراک ، عباس یوسف زاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، سعید میرزایی مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در شهرجدید امیرکبیر برگزار شد .

    گفتنی است در این مراسم ۵۴ واحد ویلایی نهضت ملی افتتاح و عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، پارک کودک به وسعت ۳ هزار متر مربع ، خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و همچنین ساخت ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن آغاز شد .

    رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور تصریح کرد : عمدتا در شهرهای کوچک و روستاها به جز برخی از مناطق شمالی که محدودیت زمین دارند مشکل مسکن و تامین زمین وجود ندارد ، خوشبختانه استان مرکزی در گزارشی که ارائه داشتند اقدامات بسیار خوبی در راستای تولید مسکن انجام داده‌اند .

    دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید همچنین پس از برگزاری این مراسم از پروژه های عمرانی شهر جدید امیرکبیر بازدید کرده و در جریان جزئیات پیشرفت آن ها قرار گرفتند .

    غفوری در این خصوص با تاکید بر تسریع در روند فعالیت ها و توسعه زیرساخت ها از آمادگی شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید نیز برای حمایت از اقدامات مسکن سازی در شهرهای جدید خبر داد .

     




    مطالب مرتبط

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    در حال حاضر با حضور ۱۰ پیمانکار و توسعه‌گر محلی فعال ، ۵۰ واحد تجهیزات و ماشین آلات عمرانی سنگین و نیمه سنگین ، فعالیت نیروهای متخصص در حوزه های مختلف به صورت مستقیم و تعداد بسیار بیشتری شاغلین غیر مستقیم و تبعی ، شهر جدید تیس به بزرگترین کارگاه عملیات عمرانی استان سیستان ...

    |

    نظرات کاربران