در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین به ۴۶۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بهارستان

    بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم واگذاری زمین به ۴۶۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بهارستان با حضور استاندار ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد .

    آئین واگذاری ٢٣٢ قطعه زمین به ۴۶۴ خانوار واجد شرایط طرح جوانی جمعیت امروز ١٨ بهمن ماه با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ، روح‌اله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در شهر جدید بهارستان برگزار شد .

    اکبری در این مراسم با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم بحث مسکن را به عنوان یکی از کالاهای اساسی خانواده در اولویت اقدامات خود قرار داده است ، گفت : خوشبختانه تاکنون ۵۶ هزار هکتار برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور تأمین شده که حدود ٣١ هزار هکتار آن در دست آماده‌سازی است .

    وی با اشاره به آغاز طرح جوانی جمعیت و اهمیت آن بیان کرد : بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

    دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : در کشور حدود ١٠١ هزار واجد شرایط برای این طرح معرفی شدند که تا کنون به ٢٨ هزار مورد آن‌ها زمین اهدا شده است .

    رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در این مراسم با اشاره به اینکه شهر جدید بهارستان از شهرهای نسل اول در کشور محسوب شده و در حال حاضر دارای جمعیتی ١١٠ هزار نفری است، گفت : تاکنون در این شهر ٣٠ هزار واحد ساخته شده که ١٢ هزار واحد آن متعلق به طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین است . امروز معادل ٣٠ هزار واحد دیگر را تحت عنوان نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داده ایم که ١٩ هزار واحد آن تا کنون تأمین زمین شده و عملیات اجرایی ١۴ هزار واحد نیز آغاز شده است .

    وی در پایان به پروژه‌های شاخص دیگر این شهر جدید اشاره کرد و افزود : در تلاشیم تا با تأمین منابع مترو شهر جدید بهارستان با پیشرفت ۵٣ درصدی را هرچه سریع تر تکمیل و پروژه بیمارستان آن را نیز آغاز کنیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    نظرات کاربران