در حال بارگذاری ...

افتتاح ۴ هزار و ۱۲۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران

چهار شهرک با ۳۰ هزار واحد مسکن برای مازندران تعریف شد که امیدواریم از این طریق که فرصتی برای خانه دار شدن افراد است با مشارکت در طرح مسکن ملی ، خانواده‌ها صاحب مسکن شوند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ، ۴ هزار و ۱۲۳ واحد نهضت ملی مسکن در مازندران افتتاح شد .

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ، ۴ هزار و ۱۲۳ واحد نهضت ملی مسکن در مازندران به صورت تجمیعی با حضور استاندار مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری ، دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ، امام جمعه و فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک امام بهشهر افتتاح و بهره‌برداری شد .

استاندار مازندران در مراسم اظهار کرد : شهرک بهشهر در فازهای بعدی تا ظرفیت هزار و ۲۰۰ واحد را در دستور کار دارد . در طول دو سال گذشته در حوزه مسکن ملی روستایی و شهری اقدامات خوبی انجام شد .

حسینی پور گفت : چهار شهرک با ۳۰ هزار واحد مسکن برای مازندران تعریف شد که امیدواریم از این طریق که فرصتی برای خانه دار شدن افراد است با مشارکت در طرح مسکن ملی ، خانواده‌ها صاحب مسکن شوند .

وی گفت : از همه مسؤولان امر در راه و شهرسازی ، معاونت عمرانی استانداری و فرماندار بهشهر و پیمانکار که به تعهدات خود عمل کرد قدردانی دارم و تقاضا دارم همه پیمانکاران با توجه به اهمیت موضوع نسبت به تعهدات خود در موعد مقرر جامه عمل بپوشانند .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح همزمان ۴ هزار و ۱۲۳ واحد نهضت ملی مسکن در استان گفت: این واحدها در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، مسکن مهر ، بافت فرسوده و خود مالک با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن احداث و تکمیل شده است . از مجموع چهار هزار و ۱۲۳ واحد مسکن افتتاح شده ، ۳۹۲ واحد مسکن مهر ، ۲۲۸ واحد طرح حمایتی نهضت ملی مسکن ، سه هزار و۳۳۱ واحد خود مالک نهضت ملی مسکن و ۱۷۳ واحد نیز بافت فرسوده است که در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تکمیل و به مالکان آنها واگذار شد .

وی گفت : از چهار هزار و ۱۲۳ واحد مسکن استان که به صورت تجمیعی در بهشهر افتتاح شد ، ۱۲۳ واحد مسکن با زیربنای هر واحد ۸۰ و ۹۰ مترمربعی در ۱۳ هزار متر مربع در شهرک امام بهشهر افتتاح و تکمیل شده است . در این مجتمع مسکونی قرار است ۲ هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن احداث شود و علاوه بر ۱۳۲ واحدی که افتتاح شد، ۴۳۲ واحد مسکن دیگر نیز در مرحله اسکلت و سفت کاری است که قرار است تا افق ۱۴۰۴ این واحدهای نیز تکمیل و بهره برداری شود .

گفتنی‌ست ، طرح نهضت ملی مسکن را دولت سیزدهم برای خانه دار کردن مردم ارائه کرد و قرار است در چارچوب آن سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان شود که سهم مازندران از این طرح ۱۶۴ هزار واحد است .




مطالب مرتبط

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

نظرات کاربران