در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان قزوین

    واگذاری مسکن فقط به خانواده‌ها و جوانی جمعیت خلاصه نمی‌شود ، بلکه اعضای هیئت علمی دانشگاه ، فراجا ، سپاه ، نیروهای مسلح ، اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی نیز در کنار آن قرار خواهند گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از تحویل ۱۱۱۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر استان قزوین در قالب طرح حمایت از جوانی جمعیت خبر داد .

    مهرداد بذرپاش در مراسم جشن حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان قزوین با بیان اینکه امروز ۱۱۱۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در قالب سه پویش در حوزه جوانی جمعیت تحویل شد ، گفت : برنامه دولت این است که این رقم به نزدیک ۷۰ هزار قطعه زمین برسد . دولت سیزدهم به معنی واقعی کلمه به خانواده و ازدواج جوانان اعتقاد دارد و همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته تا بتواند به تامین مسکن خانواده‌ها بپردازد .

    بذرپاش با تاکید بر اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به یک جریان تبدیل شود ، تصریح کرد : واگذاری مسکن فقط به خانواده‌ها و جوانی جمعیت خلاصه نمی‌شود ، بلکه اعضای هیئت علمی دانشگاه ، فراجا ، سپاه ، نیروهای مسلح ، اساتید و خوابگاه‌های دانشجویی نیز در کنار آن قرار خواهند گرفت .

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان کرد : خوشبختانه نهضت واگذاری اراضی روستایی به تعداد ۵۰۰ هزار قطعه در دستور کار دولت قرار دارد که در همین استان قزوین آماده سازی ۲۶ هزار هکتار آغاز شد .

    بذرپاش یادآور شد : دولت در حوزه مسکن فقط به دنبال ساخت و ساز نیست بلکه پیگیر توسعه کارهای فرهنگی و روبنایی هم هست .

    در پایان این مراسم آیین واگذاری ۱۱۱۹ زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر با حضور تعدادی از این خانواده‌ها برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    نظرات کاربران