در حال بارگذاری ...
  • احداث خوابگاه‌های متاهلی در ۵۰ واحد دانشگاهی کشور

    ۶۰ خوابگاه متاهلی در برنامه احداث است که عملیات اجرایی آنها به مرور آغاز می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از آغاز احداث مسکن و خوابگاه متاهلی در ۱۵۰۰ هکتار اراضی مازاد دانشگاه‌ها در روز شنبه هم زمان با جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری خبر داد .

    مهرداد بذرپاش امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن در جلسه هیات دولت که به ریاست رییس‌جمهوری برگزار شد ، گفت : احداث مسکن و خوابگاه متاهلی در ۱۵۰۰ هکتار از اراضی مازاد دانشگاه‌های کشور در بیش از ۵۰ واحد دانشگاهی روز شنبه ۲۸ بهمن آغاز خواهد شد .

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : ۶۰ خوابگاه متاهلی در برنامه احداث است که عملیات اجرایی آنها به مرور آغاز می‌شود .




    مطالب مرتبط

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تحویل ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به نیروهای مسلح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد جدید این بخش با حضور رییس جمهور و ...

    |

    بخش عمده اراضی تأمین شده در این طرح ، اراضی مازاد خود دانشگاه هاست و این کار با توافق وزارتخانه‌های علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است . در اجرای این طرح ، نظر رؤسای دانشگاه‌ها نیز اخذ شده است .

    |

    نظرات کاربران