در حال بارگذاری ...
  • رشد تولید مسکن با نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده شهری

    بر اساس این طرح استان گلستان تعهد ساخت ۶۱ هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی را در چهار سال دارد که در حال حاضر بیش از ۴۱ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده شهری یکی از روش های تولید مسکن در شهرها است که همزمان با افزایش نوسازی ، تولید مسکن نیز رشد می‌کند .

    مهدی ملک اظهار کرد : تامین مسکن برای اقشار مختلف یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی است که در این راستا اقدامات زیادی در دستور کار قرار دارد . بدین منظور از ابتدای دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرها و روستاهای کشور اجرا می‌شود .

    ملک ادامه داد : بر اساس این طرح استان گلستان تعهد ساخت ۶۱ هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی را در چهار سال دارد که در حال حاضر بیش از ۴۱ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در محلات هدف بازآفرینی شهری را ظرفیتی برای افزایش تولید مسکن در شهرها عنوان کرد و گفت : با توجه به وجود زیرساخت های لازم در این نقاط شهری ، هزینه های ساخت کاهش یافته و به مراتب تولید مسکن افزایش می باید .

    وی در انتها اظهار کرد : تاکنون در مراحل مختلف دو هزار و ۶۸۷ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان نوسازی و به بهره برداری رسیده است .




    مطالب مرتبط

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده‌ است .

    |

    در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

    |

    تا کنون در دولت سیزدهم ۲ هزار و ۳۸۷ واحد مسکونی در محلات بازآفرینی شهری استان افتتاح شده است .

    |

    نظرات کاربران