در حال بارگذاری ...
  • صدور فرمان احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی دانشگاهیان توسط رییس جمهور

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس جمهور در چهاردهمین جلسه شورای‌عالی مسکن ، فرمان احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان را صادر کرد و عملیات اجرایی ساخت مسکن دانشگاهیان از امروز آغاز شد .

    امروز ۲۸ بهمن ماه ، چهاردهمین جلسه شورای‌عالی مسکن به ریاست رییس‌جمهور و با حضور مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی ، برگزار و در این جلسه عملیات اجرایی احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی دانشگاهیان ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، سراسری و خوابگاه‌های متاهلی آغاز شد .

    بر همین اساس ، عملیات اجرایی احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد در ۱۵۰۴.۷ هکتار آغاز خواهد شد . از این میزان ، ۳۰ هزار و ۵۶۶ واحد متعلق به اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسری ، ۵۸۰۰ واحد متعلق به خوابگاه های متاهلی است که مجموع مسکن کارکنان و اساتید و خوابگاه های متاهلی در اراضی به مساحت ۵۴۷.۷ هکتار اجرا خواهد شد .

    همچنین ، ۲۳ هزار و ۸۱۹ واحد نیز در زمینی به مساحت ۹۵۷ هکتار برای اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد احداث خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل کارگروه تعیین سقف اجاره بها در گلستان بر اساس مصوبه شورایعالی مسکن کشور خبر ...

    |

    با توجه به مصوبه شورای‌عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کدپستی انجام شود .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش را برای آنان فراهم آورد . همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است .

    |

    امروز ۲۸ بهمن‌ماه ، چهاردهمین جلسه شورای‌عالی مسکن به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی ، برگزار و در این جلسه عملیات اجرایی احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی دانشگاهیان ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد ، سراسری و خوابگاه‌های متاهلی آغاز شد .

    |

    نظرات کاربران