در حال بارگذاری ...
  • لزوم اهتمام شرکت‌های خدمات‌رسان در توسعه زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : همکاری و اهتمام شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن امری ضروری است تا روند ساخت مسکن با سرعت محقق شود .

    سید محسن حمزه‌لو در دیدار طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ، اظهار کرد : پاسخ‌گویی سریع به استعلام‌ها از مسائل مورد توجه بوده تا فرایند اخذ مجوز ساخت طرح‌های مسکن در کم‌ترین زمان ممکن انجام گیرد . خدمات روبنایی در بیشتر مساکن مهر استان با همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان تأمین شده و تأسیس زیرساخت‌های برقی پایدار از نیازهای اولیه برای حمایت از طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی به‌شمار می‌رود .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    حمزه‌لو افزود : از این میزان اعتبارات ۶۵۰ میلیارد ریال برای توسعه آب و فاضلاب و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن تخصیص یافته‌ است .

    براساس مصوبات شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق و گاز باید همکاری و تعامل لازم را در راستای تسریع در ساخت مسکن انجام دهند تا واحدهای طرح نهضت ملی با قیمت تمام شده نازل‌تر به‌دست متقاضیان برسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    نظرات کاربران