در حال بارگذاری ...
  • ۳ شهر گلستان دارای ظرفیت ثبت‌ نام در طرح نهضت ملی مسکن است

    لازم به ذکر است که ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ، به‌صورت غیر حضوری انجام‌ می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری ، به هیچ‌یک از مراکز مربوطه نیست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر آق قلا ، بندر ترکمن و سیمین شهر خبر داد .

    مهدی ملک از امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر آق قلا ، بندر ترکمن و سیمین شهر خبر داد و گفت : خانواده‌های متقاضی برای تأمین مسکن ، می‌توانند در زمان و مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن ، درخواست خود را با ثبت نام در سامانه saman.mrud.ir ، برای تهیه مسکن به وزارت مسکن ارائه دهند .

    وی افزود : در این راستا متقاضیان گلستانی می‌توانند برای درخواست مسکن در شهرهای آق‌قلا ، بندر ترکمن و سیمین شهر ثبت نام کنند .

    ملک ادامه‌ داد : بدیهی است در صورت تأمین زمین در سایر شهرهای استان در روزهای آتی ، سامانه در این شهرها نیز به‌تدریج بازگشایی می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح‌ کرد : لازم به ذکر است که ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ، به‌صورت غیر حضوری انجام‌ می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری ، به هیچ‌یک از مراکز مربوطه نیست .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    با توجه به میزان سهمیه استان در واگذاری تسهیلات بانکی نوسازی ، برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری تسهیلات روستایی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر انجام شد .

    |

    نظرات کاربران