در حال بارگذاری ...
  • ۱۴۷ هزار واحد مسکونی در استان خراسان رضوی در حال ساخت است

    خراسان‌رضوی در تعداد سایت‌های نهضت ملی مسکن از پیشگامان کشور است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در اولین گردهمایی معاونین عمرانی فرمانداری‌ها گفت : ۱۴۷ هزار واحد مسکونی در استان خراسان رضوی در حال ساخت است .

    وحید داعی در اولین گردهمایی معاونین عمرانی فرمانداری که به ریاست خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی و مدیران ستادی برگزار شد ، گفت : از ۳۶۴ هزار واحد برنامه ابلاغی استان خراسان‌رضوی در ۴ سال ، ۱۶۹ هزار واحد در قالب حمایتی متشکل از زمین ، تسهیلات و تخفیفات ، ۵۶ هزار واحد مسکونی در قالب بازآفرینی شهری ، ۷۵ هزار واحد در قالب خود مالک متشکل از تسهیلات و تخفیفات و ۶۴ هزار واحد روستایی شامل زمین ، تسهیلات و تخفیفات است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان در بخش دیگر گزارش خود اعلام کرد : در حال حاضر ۱۴۷ هزار واحد مسکونی در استان در بخش‌های فوق‌الذکر در حال ساخت است .

    وی در خصوص جایگاه استان خراسان‌رضوی در کشور اعلام‌ کرد : خراسان‌رضوی در تعداد سایت‌های نهضت ملی مسکن از پیشگامان کشور است .

    رتبه اول خراسان رضوی در آماده سازی زمین برای نهضت ملی مسکن

    داعی ادامه‌داد : ۲۹۸۱ هکتار زمین در ۲۰۱ سایت نهضت ملی مسکن در حال آماده‌سازی است که از این منظر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است . همچنین در بخش بازآفرینی ، استان خراسان‌رضوی رتبه دوم کشور را دارد .

    در ادامه جلسه داعی گزارش جز به‌جز شهرستان ها را ارائه و تصمیمات لازم اخذ شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین اراضی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۰ همت در استان خراسان رضوی خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفاِی مشهد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ...

    |

    از مجموع حدود ۷ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است ۵ هزار متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند .

    |

    اقدام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چاپشلو ، نوخندان و لطف آباد نیز در حال انجام است .

    |

    نظرات کاربران